ruthsofia.blogg.se

20140704 Återupplivningsförsök

Publicerad 2014-07-04 17:02:00 i Allmänt,

Idag är jag sjuk, så därför blir det glass och häng i soffan. Nya favoriten från Ben & Jerrys upptäckte jag när tjejerna och jag köpte glass på Köpenhamn Zoo i maj.
 
Men HEJ bloggen! Ska vi göra ett återupplivningsförsök kanske?
 
Sommaren har kommit, även fast sommarvädret verkar ha hamnat lite på efterkälken. Mig gör det inte så mycket, för jag jobbar ändå fram till augusti. Bara skönt att slippa känna solångesten och kul med lite mer shoppingglada kunder i butiken.
 
När jag inte är på jobbet får jag dagarna att gå med diverse pyssel, häng hos mor- och farföräldrar och så ser jag en och annan speedwaymatch.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela