ruthsofia.blogg.se

what are words

Publicerad 2011-06-30 19:34:54 i Allmänt,

Haft en sjukt soft, skön, mysig, grym semestervecka med min fining Martina ♥ Extremt utvilad må jag säga, dock fick man ju såklart en del att fundera på när man kom hem...Håller tummarna för min fina farfar som befinner sig på sjukhuset just nu.

Imorgon börjar jag jobba, slutar gör jag 21 augusti. Självklart lite ledigt däremellan, några dagar då och då. Har bland annat en Ullaredstripp med mina bästa bästa på G. Som jag för övrigt saknar så att jag går sönder snart! ♥

Kommentarer

Postat av: sara snusk

Publicerad 2011-06-30 19:44:50

saknar dig sofia, kom till mamaaa :D <3

Postat av: nenispenis

Publicerad 2011-07-01 13:33:26

saknar dig meee <3 vad har hänt me farfar? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela