ruthsofia.blogg.se

20111227

Publicerad 2011-12-27 20:53:57 i Allmänt,

Idag har jag hängt lite med Carro och Marina, fina tjejer. Blev inte så mycket handlat, fyndade dock fina champagneglas på Åhlens! Har vinglas från Orrefors men champagneglasen i samma serie är ingen höjdare tycker jag, så ett gäng billigare varianter blir ju tokbra! Hur ofta använder man champagneglas ändå liksom ;)

Nu har jag hamnat i ett sånt där tänkar-mode igen. Men idag funderar jag på lite mer praktiska problem, skola och jobb! Finns möjlighet att jobba mer nu framöver, vilket jag verkligen vill. Men vill ju gärna att man kan få lite uppbackning från skolan, blir mycket smidigare då! Även om jag löser det på egen hand i vilket fall :)

Taggad på livet ändå måste jag säga! En del att se framemot nu faktiskt. Nyår, utgång i Gävle med klasstjejerna, Barcelona med skolan, studentkryssning...STUDENTEN! Framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela