ruthsofia.blogg.se

min pappa koreanen

Publicerad 2010-09-30 11:09:52 i Allmänt,

Var hos farmor och käkade igår, hon berättade att när pappa föddes hade han hår i pannan (wtf?!) och dom på BB kallade honom för koreanen. "Nu kommer vi med koreanen" sa dom när det var amningsdags. Tydligen hade han snea ögon. Var säkert lite gulaktig också. Vilket groteskt barn!

Men nu över till mig. Enorm sovmorgon idag som sagt och jag har haft en lung morgon. Ska inte åka bussen förns tjugo över ett så det är chill. Kollat lite serier, läst lite skolböcker och duschat är väl ungefär vad jag hunnit med so far. Nu ska jag ut i köket och lura på nån god lunch som sen ska intas framför gårdagens Kungarna av Tylösand. Så dåligt och så groteskt så man bara måste ju.



googlade "ugly korean baby" och den här kom fram. Han skulle faktiskt kunnat sett ut sådär - Jörgen, tre dagar.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-30 16:17:37

men jurre är finast ändå <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



hahaha klarar du av att se tylösand? skämms du inte då? ;) ;)

Postat av: Martina

Publicerad 2010-09-30 17:28:02

den va från mig hihihihi

Postat av: Marina

Publicerad 2010-09-30 17:40:10

HAHAHAHAHHAHAHAH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela