ruthsofia.blogg.se

20140706 Trettioårs-firande

Publicerad 2014-07-06 23:32:00 i Allmänt,

Avrundar denna söndag med lite läsning på sängkanten. Bilden vill omöjligt hamna åt rått håll, men skit de samma ;)

Idag har vi firat min kusin som fyller trettio till veckan här hemma i Spakis. Grillat, potatisgratäng och Carl Gustav-tårta från Hembageriet i Österbybruk stod på menyn. Såå smarrigt! Härligt väder och dessutom kunde morfar vara med vilket betyder mycket. Senare mot kvällen blev det en liten fika i Ledinge, och jag råkade visst komma hem med sex stycken ölglas, Orrefors Merlot. Hoppsan! Inbillar mig att jag ska få plats (och användning) för huuuur mycket prylar som helst när jag äntligen får ett eget, ordentligt kök till hösten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela