ruthsofia.blogg.se

20140110 Slutspurt!

Publicerad 2014-01-10 14:22:08 i Allmänt,

Hej bloggen!
 
Jag kom precis in från en inte alltför mysig promenad runt sjön, det är riktigt stormigt här idag! Ett tunt tunt snötäcke har vi fått också. Nu värmer jag mig med en kopp te och en av min roomies supergoda vegan cookies. Hon vart inte nöjd med den här omgången så det står ett stort fat på köksbordet som det är fritt fram på. Jag tycker egentligen att dessa kakor var goare (verkligen jättegoda!!) än de brukar vara så det här är ren tortyr haha.
 
Nu ska jag sätta mig ner med några övningstentor från kursen redovisning A som jag skriver sluttenta i på måndag. På torsdag är det gruppredovisning och sen har jag gjort min första termin på högskolan! Heja mig. Vid femsnåret ska jag över till en klasskompis och göra klart en inlämningsuppgift - roligare än så blir det inte denna fredag!
 

När jag var hemma i Knivsta över jul så hängde jag med mormor en dag i stan och hittade dessa godbitar på Myrornas i Boländerna! Hade inte vart in där tidigare men det kan verkligen rekommenderas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela