ruthsofia.blogg.se

20140102 Nytt år!

Publicerad 2014-01-02 18:15:00 i Allmänt,

Hallå bloggen!

Befinner mig just nu i Jonnas soffa, vi har Prison Break-marathon och ska snart gå och handla middag. Tanken var att jag skulle vara hemma i Falun just nu, men när jag kört ungefär en timme insåg jag att jag glömt min dator och ett gäng skolböcker. Med flera inlämningsuppgifter och en tenta kommande två veckorna var det bara att vända om. Får bli ett nytt försök imorgon ;)

Efter jobb och julfirande hemma i Knivsta åkte Lena och jag till Karlstad för nyårsfirande! Vi lagade god mat och hade det trevligt. Tanken var att sedan dansa in det nya året på krogen men det hela slutade i en hemmafest istället!

2013 har varit ett riktigt berg- och dalbaneår måste jag säga. Mycket bra har hänt samtidigt som det också varit ett sorgens år. Jag kommer särskilt minnas Helenas och min underbart sköna Fuerteventura-resa, min tid i lägenheten på Ulleråker, Londonresan och en massa härliga Karlstad-besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela