ruthsofia.blogg.se

20130910 Förkylningstider

Publicerad 2013-09-10 13:55:00 i Allmänt,

Spenderat min förmiddag på föreläsning i Borlänge, och nu är det dags att sätta sig med läsning och övningsuppgifter. Efter att ha jobbat ett bra tag känns det ovant att alltid ha något hängande över sig, alltid finns det nåt man borde/måste/skulle kunna göra. Men jag ligger bra till, och man måste ju faktiskt inte läsa allt eller göra alla uppgifter. Så det så!
 
Känner att jag har en förkylning i kroppen, försöker mota bort den så gott jag kan med massa vatten, C-vitamin, vitlök och massa sömn. Stick och brinn förkylning!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2013-09-11 10:10:59

Kryakrya!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela