ruthsofia.blogg.se

20120901 Ayia Napa, sjukhusvistelse och jobb

Publicerad 2012-09-01 10:52:00 i Allmänt,

Kom hem till ett höstigt och regnigt Sverige igår eftermiddag efter en vecka på soliga och tokvarma Cypern. En vecka som dock inte riktigt kunde njutas fullt ut då jag spenderade en dag sjuk på hotellet och två dagar på sjukhus. Halsfluss, och uttorkad på det. Inte så jättekul, jag gillar dessutom inte sjukhus och att bli stucken i armen, nu fick jag ligga med dropp...Men blir knappt förvånad numer, 2012 verkar mest ha skit och elände kommande min väg. Haha! YOLO, som man säger. Som följd av detta har jag inte så mycket bilder att presentera från resan, vi hann inte göra så mycket värt att dokumentera. De få bilderna som togs, bland annat inne på Grabbarna Grus, kan jag nog bespara er från ;) Men vi fick iallafall 4 kanondagar! 
 
Min lördag kommer gå åt till att städa och packa upp - både resväska och alla prylar jag tagit hem ifrån stan. Är nu tillbaka i Spakbacken på obestämd tid. På tisdag är jag tillbaka på jobbet igen vilket jag ser framemot, saknar jobbet när jag är ledig faktiskt. Måste nog ha med åldern att göra, antar att jag inte känner likadant om tio år ;) Hoppas kan man ju dock alltid göra. Nytt på jobbfronten är förövrigt att jag frånochmed nu även jobbar på City-butiken. Kanonkul! :D
 
Och det deppigaste...nu har min käre ex-sambo flyttat till Karlstad :( Vi sörjer henne här hemma i byn men ska snart åka och hälsa på. Tur att hon startat blogg så man kan bli uppdaterad ändå! Nu väntar jag spänt på första inlägget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela