ruthsofia.blogg.se

samlar vuxenpoäng

Publicerad 2011-04-30 16:27:45 i Allmänt,

Firar 18-årsdag och Valborg med tillfälliga slängar av feber, huvudvärk och halsont. Ingen höjdare! Eftersom jag precis inträtt i myndighetsålder har jag mycket moget bestämt mig för att vara hemma denna afton istället för att springa på stan! Även om man blev liiiiite taggad då när jag träffade tjejerna på stationen efter jobbet. Men men! Känns faktiskt inte värt att ligga en vecka sjuk sen för att man skulle vara ute en kväll - kallt är det ju idag också. Och nästa vecka är det mycket på gång.

Istället ska jag äta grillat med familjen, följa svenskarna i GPt och sitta och titta på min nya Marimekkoskål. Den stora. I lila. Som jag betalade över trehundra kronor för (och det var efter kampanj och rabatt). Måste ju ge vuxenpoäng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela