ruthsofia.blogg.se

välförtjänt helg

Publicerad 2010-09-30 19:11:45 i Allmänt,

Eller nja, välförtjänt var väl kanske att ljuga. Haft det grymt slappt i skolan och inte tränat alls. Känner mig fortfarande inte helt frisk, börjar bli lite frustrerande. Inte har jag pluggat heller vilket jag absolut borde göra nu i helgen, men vi får se hur det blir med det. Skulle nog behöva sitta med matten typ femtusen timmar för gud vad jag ligger efter. Men jag fattar inte liksooom.

Skaffade mig nyss planer för imorgonkväll, med mina fina maltaflickor! ♥ Ska gå och kolla på Almtunas hemmamatch och sen följer de nog med hem hit och myser lite. Ska jobba på dagen imorgon också.

tjarrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela