ruthsofia.blogg.se

året som gick

Publicerad 2009-12-31 14:15:25 i ,

Pallar inte skriva en massa bra grejer, meeeen en liten lista får det väl ändå bli. Tyvärr inga bilder, är på fel dator :/

- vintern och tidiga våren minns jag typ inget av, förutom alla underbara dagar med 9A - som jag saknar någe grymt. Alla fina människor, allt kul vi gjorde, hur mysigt vi hade det och hur "säkert" det kändes att åka till skolan varje dag - vi var ment to be! IMBAAAH

- Speedwayen började i slutet av april, på Bönans födelsedag närmare bestämt! Vi vet ju alla att säsongen var den sämsta på länge men en hel del fina matcher blev det ändå. GP i både Göteborg & Målilla, kanske blir båda 2010 också! Inget SM dock, lite synd. Vart Avesta några vändor också, Masarna är våra vänner, numer även officiellt. Och Gubbängen såklart.

- Hade en fin Valborg med mina fina vänner <3

- Hade en jäkligt fin juni-månad, med det sorgligaste ögonblicket i mitt liv - skolavslutningen. Var inte ledsen då men fan alltså, ångrar att man inte grät en skvätt. Puss på er alla.

- Juni & Juli löpte på, hade underbara kvällar med underbara människor. Mkt sol och bad. Åkte bil lite hit och dit med mamma och Knut, bl.a. till Ullared. Spenderade en vecka på Gotland med Elin, Sara, Helena, Bönan, Viktor och Tobias - regnade och blåste galet mkt men vi hade det sjukt mysigt.

- Augusti jobbade jag fyra veckor på Arlanda, fy tusan vad tråkig det var. Men tjänade fina pengar och fick en fin vän även där, och sista två veckorna hade vi jävligt kul ändå.

- September började skolan, Commerce1 på Thorén Business School, kändes lite knackigt i början. Men det har visat sig att speciellt tjejerna i klassen är riktigt fina, två av dem bloggar, ni hittar länkar i min lilla lista!

- Oktober, November, December vart tog dom vägen?

Detta året har helt klart cirkulerat kring sommaren, som var wünderbar. Eftersom man blivit listoffer så får jag väl också ta och nämna min nye vän Martina Westergren - fin tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela