ruthsofia.blogg.se

20130722 Sommartips! Beautifying oil från The Body Shop

Publicerad 2013-07-22 12:03:00 i Allmänt,

Mitt absolut bästa sommartips är The Body Shops nya Beautyfying Oils! Jag har köpt den som heter "Chocomania" och doftar underbart av choklad. Så härlig! Har nästan hela den serien, duschcreme, scrub och så vidare. Oljorna finns i nästan alla Body Shops "standarddofter" och kostar 155 kr. Kan tyckas mycket för en sån liten flaska men den är otroligt dryg! Oljan ska alltså användas på torr hud, inte i duschen, och kan även appliceras i ansikte och hår. Jag har bara testat den på kroppen och den grym på supertorra ben och armar. Återfuktar och ger en väldigt fin lyster utan att kladda. Jag brukar låta den torka in i kanske tio-femton minuter innan jag drar på mig kläder - och det känns inte det minsta obehagligt och klibbigt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela