ruthsofia.blogg.se

20121007 1 månad med Herba och en lyckad helg

Publicerad 2012-10-07 10:21:00 i Allmänt,

I torsdags hade jag 1-månads.jubileum med mitt Herbalifeande! Fyra veckor som jag är väldigt nöjd med speciellt eftersom jag känt att två har varit riktigt dåligt skötta från min sida, men ändå har jag gått ner. Totalt har det blivit fyra kilo, vilket innebär ett kilo i veckan! Känns jättebra. Också tappat några centimeter runt kroppen, några enheter fettprocent och ett kilo bukfett. Byxorna börjar kännas lite för stora helt enkelt! Ett angenämnt problem. Nådde mitt månadsmål med god marginal och satte upp ett nytt för dessa kommande fyra veckor. Första anhalt är vägningen nu på torsdag och då hoppas jag på ett kanonresultat. Efter fredag/lördag som nu varit lite friare satsar jag på en perfekt Herbalife-vecka med start idag. Har varit så mina veckor sett ut nu, en eller två dagar som varit sämre än andra, oftast har det varit utgång på schemat, och resultaten har ju kommit ändå vilket känns kanon. Visst att man måste göra uppoffringar för att få resultat, men jag är inte beredd att ställa om riktigt hela min livsstil just nu, jag måste nog få komma ut och svänga min lurviga ibland ;)
 
Har iallafall haft en trevlig helg! I fredags blev det en heldag med Caroline, Marina, Jonna och framåt kvällen anslöt även Louise. Åkte Ålandsbåten på dagen, shoppade och hade det trevligt. På kvällen blev det utgång på Heartan i Gävle! Kul värre, alltid skoj att variera sig lite och testa en ny stad. Igår lördag bjöd mormor på finmiddag på Grekens och sen fika och speedwaytittande hemma. Och jäklar!! Vilken spännande final! Satt verkligen och höll andan på slutet. Kul när det hettar till lite och verkligen inte är avgjort förräns på mållinjen. Gratulerar Chris Holder (hur gullig var inte hans unge då?!? Sötaste jag sett) till världsmästar-titeln och Antonio Lindbäck till förstaplatsen.Nu är säsongen officiellt slut, återstår att se hur nästa år ser ut! 
 
 
 
 
Och vilken kul postlåda hittade vi inte på vägen till tåget då? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela