ruthsofia.blogg.se

20120609

Publicerad 2012-06-09 17:20:57 i Allmänt,

Det har efterlysts lite uppdatering minsann, så är väl bäst att man ordnar det! Sen sist har jag ju både hunnit flytta till stan och tagit studenten. Grymt!

Senaste dagarna har varit lugna, nu börjar jag dock bli lite rastlös och lär väl så förbli då mina kära vänner är upptagna på annat håll ikväll. Snart dags att kocka ihop någon trevlig lördagsmiddag iallafall och sen försöka leta upp någon webb-sändning av GP-tävlingen - vi har ju nämligen bara ettan på tvn här i lägenheten! Och ingen micro. Och två skedar. Och inget kokkärl större än 1,5 liter. Herre, jag är inte van vid detta spartanska leverne.

Nu bjuder jag på lite bilder från studentdagen här nedan ↓

















Oj...vad jobbigt det var att ladda upp bilder! Finns mer på fb för den intresserade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela