ruthsofia.blogg.se

20120421

Publicerad 2012-04-21 19:37:56 i Allmänt,

Så där, då var man hemma från Barcelona! Jättefin stad som jag absolut vill besöka igen. Bra shopping, bra klubbar och en allmänt fin stad med mycket att upptäcka. Skoj! Bilder har jag knappt några, men bjuder på några stycken iaf.

Denna helg är det jobb som gäller, och nu snart ska jag glida över till Jonna på mys.



Var på Starbucks vid Las Rambla! Jag fattade inte riktigt vad allt var och kom ut med en mugg mjölk och grädde typ...men det va gott!



Gick i butiker! Blev några få klädesplagg inhandlade samt lite smink och en rejäl påse från The Body Shop.



mös på hotellrummet med mina underbara sambos





besökte la Sagrada Familia som var riktigt häftig utanpå men lite trist inuti ;)

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2012-04-21 21:44:17

puss på dig :))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela