ruthsofia.blogg.se

20140322

Publicerad 2014-03-22 18:18:38 i Allmänt,

Efter en vecka i Knivsta lyckades jag äntligen pallra mig hem igen! Planen var mest att vara ledig men det blev fyra pass på jobbet istället för planerade 1. Jag klagar inte, som jag saknar mitt jobb! Nu blir det dock en hel del pass framöver.
 
Annars har jag bland annat, traditionsenligt, varit på SM-finalen i isracing. Inte mycket som går upp mot att stå och frysa sig igenom alla omstarter och teknikstrul på Studan. Bästa vårtecknet! Hängt runt lite med familjen har jag såklart också gjort och i torsdags blev det en nationsrunda med Lena. Kul med nytt!
 
Kom hem vid tolvtiden idag och sedan dess har jag varit duktig och pluggat inför veckans tentor i juridik och organisation. Känns som jag har läget under kontroll. Kvällen fortsätter med näsan i böckerna!
 
 
Äntligen fick jag tag i denna godbit också! Mumin jubileumsmugg med glajjor på insidan. NÖJD!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela