ruthsofia.blogg.se

20140718 Veckorna kommer och veckorna går!

Publicerad 2014-07-18 23:12:00 i Allmänt,

Såhär spenderar jag de flesta kvällar efter jobbet nuförtiden - på verandan med en kopp kaffe eller ett glas vatten, en bra sommardeckare och om jag har tur får jag sällskap av Sudden.
I onsdagskväll for jag på bilbingo med mammsen och Knut! Härligt sommarnöje - liten biltur, skönt häng och dessutom fika, vad mer kan man begära?
 
Dessutom var det perfekt med en lugn dag då jag var rätt så sliten efter tisdagen då det blev en liten utekväll med fina Martina och annat löst folk. Så härligt när man kan sitta på uteserveringar sent in på kvällen och prata livet och all världens struntsaker.
Ikväll blev det småplock och iskallt vatten på verandan - ost, lite charkisar och nåt grönt. Tog allt jag var sugen på i affären helt enkelt. Nog en av de bättre varianterna på sommarmiddagar och ungefär precis man är sugen på efter en jobbvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela