ruthsofia.blogg.se

20130908 Nyshoppad

Publicerad 2013-09-08 18:30:00 i Allmänt,

Idag har det varit extremt fint väder här i Falun, strålande sol och riktigt sommarvarmt. Men jag vet inte jag, sommaren är överspelad för min del och jag tar mer än gärna höst nu! Det blev i alla fall en liten shoppingrunda och ett par fynd till höstgarderoben. Fick dock leta ordentligt för att hitta något, tycker inte jag hittat nåt alls i min smak ute i butikerna på länge nu.
 
En kofta med härligt mönster och en basic t-shirt i mjukt material från H&M samt ett snyggt linne från ONLY. Här i Falun finns det en renodlad ONLY-butik, det gillar jag! Tycker ofta dom har riktigt snygga grejer till ännu snyggare priser. Det här linnet gick på 139:- och sen 30% på det då det var det sista som fanns. Woop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela