ruthsofia.blogg.se

20130728 En bättre söndag!

Publicerad 2013-07-28 21:29:00 i Allmänt,

Idag har jag väl haft en riktigt trevlig söndag ändå! När vi stängde butiken vid fyra drog jag och mina goa kollegor först till IKEA och en sväng på apoteksoutleten bredvid, och sen åt vi sushi! På mitt favoritställe i stan, Sushi of Sweden i Boländerna. Gillar verkligen det stället. Idag tog jag en maki-mix, då får man 2x6 olika rullar. Dom har lite egna varianter såsom "Norrland" med viltkött och pepparrot, och "Skagen" med räkor och ägg. Superkul! Avslutade med en varsin yoghurtglass till efterrätt, men den va väl lite sådär...Som Angie beskrev det - "som fryst creme fraiche!". Nja, inte den bästa yoghurtglassen i stan, men toppingen var god ;)
 
Nu är kvällen kommen och jag försöker desperat hitta något i kyl, frys eller skafferi att snacksa på, men det går sådär. Frysta ärtor, ajvar relish och fikonmarmelad är ungefär vad jag har hemma i skåpen...Suck.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Catharina Palmgren

Publicerad 2013-07-28 23:50:57

Du glömde björnbären här igår,hade passat bra nu i kväll. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela