ruthsofia.blogg.se

20131205 Snö!

Publicerad 2013-12-05 17:17:00 i Allmänt,

Vi har gått in i december och idag föll första snön här i Falun! Bortsett från själva snöandet (om man är utomhus) är det supermysigt med lite vitt på marken som ljusar upp tycker jag. Min vecka har till största delen bestått av tentaplugg och imorgon är det dags, tror det ska gå bra! Efter tentan beger jag mig ner mot Uppland då det vankas jobb i helgen.
 
Förra fredagen begav Sara och jag oss till Karlstad där Jonna och Lena väntade. Blev mysig middag, lite sällskapspel och godricka innan vi gick mot Jaguar för lite dans. På lördagen mumsade vi pizza och gick sedan på bio - Last Vegas blev det. En riktigt rolig och mysig feel good-film. Kvällen avslutades med mys och fika i soffan. Så underbart att äntligen få umgås alla fyra, sällan vi får ihop det nu när alla bor på olika ställen. Guld värt!
 
Nu ska jag svida om till träningskläder och röra mig ner mot Må Bättre, ikväll ska jag testa Body Pump!
 

Snö utanför mitt fönster som pryds av en liten en och ett par hjortar från PartyLite jag fått av mamma! Så fina.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela