ruthsofia.blogg.se

20120921 Herbalife-update

Publicerad 2012-09-21 11:19:00 i Allmänt, Herbalife,

Shit, sov till 10.30 idag! Måste varit rejääält trött för annars vaknar jag alltid senast 7.30. Men så är jag sjuk också, förkylningen vill inte släppa och nu har jag fått hosta på det. Addera också urtekarian som gjort mig prickig! ;)
 
Tänkte uppdatera er alla om mitt Herbalife-ande, har gått in på min tredje vecka nu. Min första vecka fick ett grymt resultat, gick ner 2,3 kg på 9 dagar! Sjukt nöjd, därför kändes förra veckan riktigt tung då jag fuskade mycket under helgen och sedan fick rådet att sluta med shakesen för att se om det var de som orsakade min okända allergiska reaktion. Så körde vanlig mat, och dålig sådan, under två dagar. Visst blev utslagen bättre men inte så värst mycket, så igår körde jag på med shakes igen, för att helt enkelt se om det blev värre igen! Det har det inte blivit så jag har nu officiellt avskrivit Herbalifen från mina potentiella allergi-ämnen. 
 
Jag var inställd på att jag hade gått upp en del till denna vecka, men vägen visade ett oförändrat resultat! Såklart nöjd med att inte ha gått upp, men kan ju också känna att jag "missat" en vecka. Men min lilla kickstart gör att jag ligger bra till för att nå mina mål med den första månaden ändå. Nu kör jag på shakes och bra mat, nästa check-up är på torsdag och då vill jag ha ett minusresultat! Skulle vara kul att bli frisk så jag kan lägga på iallafall ett eller två trännigspass i veckan. Min träningsmotivation är jäkligt låg, men peppen kommer tillbaka med resultat på vågen! Fick dessutom en ny smak på shaken igår, choklad, och även ett proteinpulver som man blandar i alla sina shakes. Kanon!
 
Idag är jag ledig, och tänkte väl mest glida runt i min egen takt. Åka in till stan och leta efter en ny mobiltelefon, verrrkligen på tiden! Och kanske baka bullar. Vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela