ruthsofia.blogg.se

20120908 Jobbhelg, utgång och dag 5

Publicerad 2012-09-08 09:41:00 i Allmänt, Herbalife,

Så var det lördag igen, nästan en hel vecka har passerat. Sedan sist vi hördes av har jag hunnit jobba, träffat min saknade Fia, hängt med mormor och igår blev det först bio och sen lite häng med Lena som är i stan över helgen. Grymt! Ikväll blir det en liten utgång, är dock min jobbhelg så lär väl hålla mig på mattan ;) 
 
Mitt Herbalife:ande rullar på bra tycker jag, var väl kanske inte så bra att mormor bjuckade på smörgåsbord igår men men...Försökte göra smarta val ändå och såg helt enkelt till att resten av dagen blev bra ur mat-synpunkt. Dag   5 nu iallafall, och har väl hittills bara haft en såndär intensiv jag-måste-ha-mat-vad-som-helst-fett-eller-sött-nu-nu-nu-session, men sådana har jag alltid, oavsett hur jag äter i övrigt ;) Ser iallafall framemot att få en till smak på shaken nu i veckan, även om vanilj som jag har nu är god så är det ju lite träligt att bara få uppleva en smak om dagen.
 
Nu ska jag hursomhelst dra mig ner i duschen och förbereda mig för dagens jobb. Taggad, så hoppas på bra drag i butiken!

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2012-09-12 22:50:23

i looooove youuuu <3 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela