ruthsofia.blogg.se

i-landsproblem

Publicerad 2012-01-23 14:01:04 i Tips!,

Idag funderar jag på varför bra smink måste vara så dyrt och varför man inte bara kan få bli miljonär på lotto. Mitt sminkförråd börjar sina, typ ALLT jag använder dagligen tar slut inom de närmsta dagarna. Och visst går det att komma undan hyffsat billigt men börjar ledsna på alla dessa skitprodukter man köper och aldrig riktigt gillar...

På önskelistan står; mascara, foundation + foundationpensel, nya borstar/penslar, flytande eyeliner, primer och puder. Tips på bra grejer mottages tacksamt! Kanske någon som provat Smashboxs Photofinish-primer?

Kan iallafall tipsa er om detta löspuder från Isadora som jag tycker är väldigt väldigt bra! Har en transparent variant, kostar runt 110 kronor och räcker typ hur länge som helst. Puffen tycker jag dock är helt värdelös, så använder en kabukiborste istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela