ruthsofia.blogg.se

20120823 Semester, flytt och jordgubbstårta

Publicerad 2012-08-23 08:00:00 i Allmänt,

Börjar denna fullspäckade dag med en kopp te i köket! Känns som om jag har en förkylning i antågande, ont i halsen som tusan nu på morgonkvisten. Kanske får jag skylla mig själv som alltid sover med öppet fönster, börjar ju bli än kallare ute nu.
 
I måndags började min två veckors semester, inleddes med två dagar av att göra ingenting. Urbota trist så igår följde jag med Lena till hennes jobb istället och jobbade lite där. Mycket mer lönsamt än att ligga hemma på sofflocket. 
 
Idag flyttar vi ur lägenheten, har den egentligen till den 31a men då Jonna och jag flyger till Cypern imorgon lär vi flytta ut idag. Så blir en heldag med städning, packning och tvätt för mig och mina sambos innan vi åker mot Hallstavik för årets sista grundserie-match!
 
I tisdags fyllde Sara 19 år, så då blev vi bjudna på alldeles hembakad tårta! MUMS! Och själv kunde jag inkassera en något försenad födelsedagspresent, en grym sådan, en vit Stelton-termos! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela