ruthsofia.blogg.se

packar min kappsäck

Publicerad 2010-12-30 19:34:14 i Allmänt,

...och beger mig mot Vassunda och Bönis redan ikväll. Blir till att fira in nya året med henne i stan imorgon! Blir kulis det. Mindre kul att jag redan nu måste bestämma vad jag ska ha på mig då...Tom garderob AB.

Kunde ju ha köpt nåt nytt efter jobbet idag men kände inte riktigt för det då mamma smsade på lunchen och berättade att min teleräkning va på 4195 kronor. Varav 3800 kronor i mobilsurf. Va i helvete?!? Inte surfat särskilt mycket mer den här månaden än andra, måste somnat med Facebook upp nån natt! Surt som fan, tur att man jobbat lite iaf.

Nu ska jag äta pizza, med kebabsås! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela