ruthsofia.blogg.se

valborg?

Publicerad 2010-04-30 10:21:44 i Allmänt,

Idag är det fredag, valborg. Fira? Vet inte. Otroligt otagg just nu och eftersom det inte är strålande väder heller direkt så är jag faktiskt sugen på en bojkott. Är också helt cp i skallen, inte fått varit i fred sen i måndags kväll - har varit full rulle hela tiden med massa folk. Jag är en sån människa som verkligen behöver vara ensam hyffsat mycket, annars blir jag knäpp. Då blir det ungefär som igår, grinig och vill ingenting. Vill bara lägga sig under täcket och dö liksom. Så det kanske blir vad jag gör idag, vi får se, jag håller dörrarna öppna så att säga. Lusten kanske faller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela