ruthsofia.blogg.se

taggar inför administration & matte

Publicerad 2009-11-30 10:03:52 i ,

Ja, det är vad som står på schemat idag, 1145-1625. Ingen aning om vad vi ska göra på någon av lektionerna, det enda jag vet är att de är de tråkigaste ämnena jag har. Så skönt ändå att man har dom på en och samma dag. Bussen går 1025, så ska gå om tjugo minuter ungefär.

Innan skolan blir det lunch, och så ska jag springa in på Holmlunds och checka in ett linne. Såg det förra veckan nämligen, då var det nedsatt till 129, men väntar med spänning på att de sänker den till 99, då slår jag till!

Annars bjuder dagen på träning, ett tempopass, och självklart Ullared vid 8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela